14. listopadu 2010
Vítejte v mojí nové sekci ,,Moje jawa 20". Jak už název napovídá tak tu budu psát o mojí nové 20ce. Začalo to úplně normálně. Asi před dvěma týdny za mnou přišel kámoš ať mu jdu pomoct s pionýrem, kterého spravuje pro dalšího kámoše. Byla to 05ka upravená do crossu a tak sme se do ní pustili. Jako první jsem seřídil zapalování a pak jsme ještě vyčistili karbec. Zapojili jsme elektriku a pincek jel, ale bylo na něm ještě hodně práce tak jsem si ho vzal domů na dodělání. Když sem ho dodělal, tak jsem ho odvezl majiteli. Tam jsem se dozvěděl že mají ještě jednoho pincka (jawa 20) se zadřeným motorem. Domllunil jsem se sním že si ho vezmu a nachám si ho. Doma jsem 20ku celou rozebral a sundal zadřený válec s pístem. Dal jsem tam jiný nevyběhaný válec s pístem a novými kroužky. Pak přišla na řadu elektrika a seřizování zapalka. Když bylo vše hotovo tak pincek chytnul asi po 20 metrech na rozlačení (pak už chytal normálně na nakopnutí). Momentálně ještě neni dodělaný, ale už mám na něm najeto asi 20-30km a jsem spokojený. Dnes jsem ještě dodělal předstih, ale pořád mám problém s karbecem - musím ho vyvařit v octu. Ve fotogalerii je pár fotek jak sem přidělával motor a jel to projet. Časem budu přidávat další fotky. To je pro dnešek všechno:) Zase sem brzy napíšu
17. listopadu 2010
Dnes je středa (státní svátek) a máme ve škole volno. Volno jsem nemohl využít jinak než ho strávit s motorkou. Mám už najeto kolem 50Km s novými kroužky a zatim jsem spokojený. Taky už jsem se odhodlal a namontoval na motorku celou plechařinu. Podle mě vypadá pěkně a konečně se podobá pionýru:). Na jaře dostane motorka ještě nový lak, protože ten stávající je už dost zašlý. Plechy ještě nejsou úplně na pevno, ale v příštích dnech to napravím a přidělám je tam už pořádně. V pátek (19.listopadu) konečně do motoprodejny pro novo žárovku do předního světla, svíčku a taky benzínový filtr. Zatim jezdim pouze se zadním světlem a po tmě to je celkem nebezpečné. Svíčka už má taky svoje za sebou a filtr potřebuju nutně, protože se mi pořád ucpává karbec. Až věci nakoupím a namontuju je, tak jsem opět napíšu jak to dopadlo. Zatím se loučím:) S pozdravem admin: viktor009
12. prosince 2010
Tak jsem opět tady:) Vánoce se blíží (12 dnů) a dokonce už i napadl sníh. Samozřejmě jsem vytáhl 20ku a jel se projet v tom největším sněhu. Nehoda byla jen jedna a naštěstí žádná škoda na motorce (ani na mě:)). Když jsem tu byl naposled tak jsem psal že musím koupit svíčku, filtr a žárovku. No tak koupil jsem jen svíčku a filtr, protože žárovku 15W neměli. Svíčku jsem zatím nenamontoval (stará ještě běží dobře), ale filtr už je na svém místě. Jaká je to úleva když se nemusíte pořád bát kdy se to zase ucpe:). Čím dál tím víc přemýšlím o barvě laku. Určitě ho na jaře budu dělat, ale pořád se nemůžu rozhodnout. No uvidím třeba mě něco zaujme:) Pro dnešek to bude vše. Jo ještě jedna věc:) Ještě jsem si na motorku přidělal zpětné zrcátko. Jde vidět na nových fotkách co jsem sem přidal... Tak teď už je to vážně všechno. Až budou nějaké novinky opět sem napíšu.
Vítejte v mojí nové sekci ,,Moje jawa 20". Jak už název napovídá tak tu budu psát o mojí nové 20ce. Začalo to úplně normálně. Asi před dvěma týdny za mnou přišel kámoš ať mu jdu pomoct s pionýrem, kterého spravuje pro dalšího kámoše. Byla to 05ka upravená do crossu a tak sme se do ní pustili. Jako první jsem seřídil zapalování a pak jsme ještě vyčistili karbec. Zapojili jsme elektriku a pincek jel, ale bylo na něm ještě hodně práce tak jsem si ho vzal domů na dodělání. Když sem ho dodělal, tak jsem ho odvezl majiteli. Tam jsem se dozvěděl že mají ještě jednoho pincka (jawa 20) se zadřeným motorem. Domllunil jsem se sním že si ho vezmu a nachám si ho. Doma jsem 20ku celou rozebral a sundal zadřený válec s pístem. Dal jsem tam jiný nevyběhaný válec s pístem a novými kroužky. Pak přišla na řadu elektrika a seřizování zapalka. Když bylo vše hotovo tak pincek chytnul asi po 20 metrech na rozlačení (pak už chytal normálně na nakopnutí). Momentálně ještě neni dodělaný, ale už mám na něm najeto asi 20-30km a jsem spokojený. Dnes jsem ještě dodělal předstih, ale pořád mám problém s karbecem - musím ho vyvařit v octu. Ve fotogalerii je pár fotek jak sem přidělával motor a jel to projet. Časem budu přidávat další fotky. To je pro dnešek všechno:) Zase sem brzy napíšu
17. listopadu 2010
Dnes je středa (státní svátek) a máme ve škole volno. Volno jsem nemohl využít jinak než ho strávit s motorkou. Mám už najeto kolem 50Km s novými kroužky a zatim jsem spokojený. Taky už jsem se odhodlal a namontoval na motorku celou plechařinu. Podle mě vypadá pěkně a konečně se podobá pionýru:). Na jaře dostane motorka ještě nový lak, protože ten stávající je už dost zašlý. Plechy ještě nejsou úplně na pevno, ale v příštích dnech to napravím a přidělám je tam už pořádně. V pátek (19.listopadu) konečně do motoprodejny pro novo žárovku do předního světla, svíčku a taky benzínový filtr. Zatim jezdim pouze se zadním světlem a po tmě to je celkem nebezpečné. Svíčka už má taky svoje za sebou a filtr potřebuju nutně, protože se mi pořád ucpává karbec. Až věci nakoupím a namontuju je, tak jsem opět napíšu jak to dopadlo. Zatím se loučím:) S pozdravem admin: viktor009
12. prosince 2010
Tak jsem opět tady:) Vánoce se blíží (12 dnů) a dokonce už i napadl sníh. Samozřejmě jsem vytáhl 20ku a jel se projet v tom největším sněhu. Nehoda byla jen jedna a naštěstí žádná škoda na motorce (ani na mě:)). Když jsem tu byl naposled tak jsem psal že musím koupit svíčku, filtr a žárovku. No tak koupil jsem jen svíčku a filtr, protože žárovku 15W neměli. Svíčku jsem zatím nenamontoval (stará ještě běží dobře), ale filtr už je na svém místě. Jaká je to úleva když se nemusíte pořád bát kdy se to zase ucpe:). Čím dál tím víc přemýšlím o barvě laku. Určitě ho na jaře budu dělat, ale pořád se nemůžu rozhodnout. No uvidím třeba mě něco zaujme:) Pro dnešek to bude vše. Jo ještě jedna věc:) Ještě jsem si na motorku přidělal zpětné zrcátko. Jde vidět na nových fotkách co jsem sem přidal... Tak teď už je to vážně všechno. Až budou nějaké novinky opět sem napíšu.
11. ledna 2011
Tak a je tu rok 2011. Udělalo se celkem teplo a tak jsem vytáhl pincka,aby se trochu provětral. Nejel asi měsíc stál venku na mrazu (nemáme garáž). Chytl na druhé nášlápnutí což jsem se trochu divil. Zkoušel jsem ho trošku protůrovat a všechno je v pohodě. Stále víc jsem přemýšlel o laku, až jsem nakonec dospěl k závěru že nemá cenu teď lak dělat. Důvod? Moje jawa 20 je bez papírů tzn. nemůžu s ní legálně jezdit. Asi za půl roku budu dělat řidičák A1(125ccm) a tak musím spořit na novou motorku i na řidičák samotný. Lak se pouze pokusím rozleštit, aby vypadal trochu k světu:). Ale abych alespoň částečně pionýrovi vynahradil ten lak, tak jsem se rozhodl že alespoň vyměním rám. Stávající rám je s typu 21 (tenčí zadní kyvná vidlice) a taky má ulomený pant sedla (je jen křivě přišroubovaný :D). Rám jsem našel pěkný s jawy 20 a dokonce i funkčním pantem. Dnes jsem začal s rozebíráním to taky doprovází nová sada fotek, které jsou už ve fotogalerii. Zítra budu s rozebíráním pokračovat tak sem přidám další fotky. Pro dnešek je to vše. Zítra zase napíšu.
Náhledy fotografií ze složky Moje jawa 20